czwartek, 16 lipca 2015

Przepis dnia

BABECZKI
Składniki:
- 250 g mąki
- 125 g cukru
- 125 g masła
- 2 jajka
- 3 łyżki mleka
- 2,5 łyżeczki proszku do pieczenia
Przygotowanie:
Zmiksować cukier z masłem, aż powstanie jasna, puszysta masa. Dodać jajka (po wyrzucenie pierwszego zmiksować i dopiero dodać drugie). W oddzielnej misce do mąki dodać proszek do pieczenia. Do masy dodać mleko, a później stopniowo dosypywać mąkę. Gotową masę wlać do formy na babeczki/muffiny. Wstawić do piekarnika w temperaturze 180º na 15-20 minut. Po wyjęciu odstawić do wystudzenia (po 5 minutach wyjąć z formy)
Smacznego i do zobaczenia
Marzycielka

5 komentarzy:

  1. Mmm, szkoda tylko, że zdjęcie odnosi się do babeczek innego smaku :( Ciekawa receptura i wiesz, co? Polecam Ci wypróbować babeczki z rabarbarem i cynamonem! Pyszota! Sama robiłam i wyszły nieziemsko :)
    huabecx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z Joanną. Szkoda, że nie ma zdjęcia Twoich babeczek. :)
    Próbowałam różnych przepisów na babeczki, aż w końcu wybrałam jeden wg którego je robię(przepis znajduje się na moim blogu). Ale i Twojej receptury chętnie wypróbuję. :P

    Mój blog: http://wkociejkrainie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety po zrobieniu od razu wszystko zjadła rodzinka i nie zdążyłam zrobić zdjęć. Dopiero później wpadłam na pomysł, aby podzielić się z Wami tym przepisem. W przyszłości szybciej będę robiła zdjęcia :)
      Marzycielka

      Usuń
  3. Przepis wydaje się być prosty, może bym ich nie zepsuła;D

    www.kwietniowaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Witaj!
Bardzo mi miło, że masz czas i chęć skomentować mój post. Czekam na szczere słowa krytyki, dzięki którym będę wiedziała co zmienić, aby mój blog stał się lepszy.
Pozdrawiam i do zobaczenia :)