środa, 29 lipca 2015

Liebster Blog Award

Dzisiaj rano zostałam nominowana do Liebster Blog Award przez Angelikę z bloga Angelina Cosmetics Blogs    

Kilka informacji o zabawie:

 „Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował”.

Pytania i odpowiedzi:
1. Jaki kosmetyk musiałabyś wziąć ze sobą na bezludną wyspę?
- Nie używam zbyt wielu kosmetyków i myślę, że ograniczyłabym się do zwykłego płynu do mycia :)
2. Załóżmy, że jutro nadejdzie koniec świata. Co robisz dzisiaj?
- Żegnam się z rodziną i przyjaciółmi. Dziękuję im za wszystko co dla mnie zrobili.
3. Co najbardziej w sobie lubisz?
- Optymizm i otwartość
4. Gdybyś w następnym życiu miała być zwierzęciem - jakim byś była?
- Sądzę, że koniem. Nie wiem dlaczego, ale jakoś czuję, że taki byłby mój los :)
5. Twój ulubiony film?
- Niestety nie umiem jednoznacznie wskazać ulubionego filmu. Jest ich zbyt wiele
6. Twoje ulubione danie?
- Tort czekoladowy robiony przez moją mamę
7. Najlepiej zapamiętana zabawa z dzieciństwa?
- Wspinanie po drzewach u dziadka
8. Twoje wymarzone miejsce do zamieszkania to duże, tętniące życiem miasto, czy może spokojna i wesoła wieś?
- Sądzę, że coś pomiędzy
9. Człowiek, który jest dla Ciebie największym autorytetem?
- Moi rodzice
10. Sięgnij pamięcią wstecz. Jaki jest Twój największy sukces, z czego jesteś dumny/a?
- Dostanie się do wybranej szkoły
11. Piątkowy wieczór. Siedzisz w domu, z najlepszymi przyjaciółmi i oglądasz filmy, czy może tańczysz w najlepszych klubach w mieście?
- Siedzę z nimi w domu i robię najlepsze piżama party w mieście

Moje nominacje:
- http://karen-en.blogspot.com
- http://beautiful-not-from-today.blogspot.com
- http://paullalife.blogspot.com
- http://33happy33.blogspot.com
- http://qqrnq.blogspot.com


Moje pytania: 
1. Twoja ulubiona książka 
2. Co lubisz robić w wolnym czasie?

3. Co zainspirowało Cię do założenia bloga?

4. Trzy przymiotniki opisujące Twojego idealnego partnera

5. Jak spędzasz czas z przyjaciółmi?

6. Jakie było Twoje największe wyzwanie?

7. Jakie masz lęki?

8. Kto Cię najbardziej motywuje i wspiera?

9. Co wzięłabyś na bezludną wyspę? (3 przedmioty)

10. Które urodziny wspominasz najmilej?

11. Twój ulubiony kolor

Mam nadzieję, że takie odpowiedzi Was usatysfakcjonują. Jeszcze raz dziękuję za nominację.

Słonecznego dnia i do zobaczenia
Marzycielka

3 komentarze:

  1. Jaka ekspresowa odpowiedź, ja zawsze potrzebuję chwili, żeby zastanowić się nad takimi pytaniami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepraszam ale na razie nie odpowiadam na LBA bo ostatnio dostałam dwa i odpowiedziałam na nie i dopiero teraz zobaczyłam, że miałam jeszcze czwartą nominację i już nie chcę edytować tego postu, który właśnie wstawiłam ;/ Ale dziękuję za nominację :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuje za nominacje, ale już ktoś cię wyprzedził. Narazie nie chce edytować posta :)

    OdpowiedzUsuń

Witaj!
Bardzo mi miło, że masz czas i chęć skomentować mój post. Czekam na szczere słowa krytyki, dzięki którym będę wiedziała co zmienić, aby mój blog stał się lepszy.
Pozdrawiam i do zobaczenia :)