wtorek, 21 lipca 2015

Lęki

Na maila dostałam pytanie od jednej z czytelniczek bloga- jakie są moje lęki.
Wydaje mi się,  że nie boję się żadnych zwierząt (pająków,  węży) ani nie obrzydzają mnie.
Ciemność, dziwne dźwięki w pustym domu- też raczej nie działają.
Nie lubię oglądać horrorów, więc nie muszę ukrywać się przed wyemaginowanymi stworami pod kołdrą. Nie oglądam,  bo nie lubię siedzieć w "strasznym" napięciu.  Film ma być odprężający po ciężkim dniu.
Sądzę,  że jedyną rzeczą jakiej się boje to to (wiem, że źle to brzmi i wygląda), że coś mi się nie uda.  Obawiam się zaryzykować zakładając z góry, że to nie wypali. To jest tak naprawdę mój jedyny i najgorszy lęk/obawa.
Jeśli mielibyście jeszcze jakieś pytania piszcie na mojego nowego (marzycielkamloda@gmail.com) lub starego (8wszystkonic8@gmail.com) maila. Pytania w komentarzach też mile widziane :)
Słonecznego dnia i do zobaczenia
Marzycielka

1 komentarz:

  1. Też mam podobny lęk, ten przed porażką. Ogólnie jestem osobą, która nie lubi przegrywać - brak mi pokory ;)
    To może jakie masz hobby? Co daje Ci szczęście? O czym marzysz? Jak widzisz swoją przyszłość?

    Pozdrawiam :) i zapraszam do nas:
    world-of-crazy-sisters.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Witaj!
Bardzo mi miło, że masz czas i chęć skomentować mój post. Czekam na szczere słowa krytyki, dzięki którym będę wiedziała co zmienić, aby mój blog stał się lepszy.
Pozdrawiam i do zobaczenia :)