środa, 15 lipca 2015

Moje marzenie

W ostatnim poście pytałam o Wasze propozycje tematów lub pytania do mnie. Chciałabym odpowiedzieć na pytanie Patrycji- jakie jest moje marzenie.
Jest to dość trudne pytanie,  ponieważ mam wiele małych i dużych marzeń.
Takim głównym i najważniejszym marzeniem to być szczęśliwą. Tak naprawdę. Czuć, że wszystko co zrobiłam było warte, że zdobyłam wszystko na czym mi zależało.
Jednym z moich większych marzeń jest podróż dookoła świata.  Na Ziemi jest dużo pięknych i interesujących miejsc,  że aż grzech nie odwiedzić ich.
Marzeniem (a raczej aktualnym celem) jest ukończenie szkoły i dostanie się na dobre studia. Jest to bardzo "przyziemne" marzenie,  ale zawsze.
Oczywiście znalezienie miłości życia i założenie rodziny też można zaliczyć do marzeń.
Niestety życie to nie do końca bajka i nie wszystko układa się po naszej myśli.  Dlatego warto marzyć.  Warto kolorować szarą rzeczywistość, aby była piękniejsza.
Na pewno znalazłoby się jeszcze kilka innych marzeń,  ale to innym razem :).
Kolorowych snów i do zobaczenia
Marzycielka

3 komentarze:

  1. Ciekawy post :) super mieć marzenia i o nie walczyć.

    OdpowiedzUsuń
  2. w takim razie zycze spełnienia wszystkich marzen, tych przyziemnych i bardziej bajkowych! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dobrze słyszeć, że marzysz o studiach, bo jest to poważny i odważny krok. Nie każdy się na niego decyduje. I to jest fajne, bo to się wiąże na pewno ze wspaniałą przyszłością, czego Ci życzę .
    huabecx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Witaj!
Bardzo mi miło, że masz czas i chęć skomentować mój post. Czekam na szczere słowa krytyki, dzięki którym będę wiedziała co zmienić, aby mój blog stał się lepszy.
Pozdrawiam i do zobaczenia :)