poniedziałek, 27 lipca 2015

Motywacja

Wszyscy stawiamy sobie różne cele.  Więcej nauki, więcej pracy, więcej treningu, więcej czasu dla siebie czy dla hobby. Niestety często po drodze tracimy motywację do dalszego działania.
Kiedyś zapragnęłam nauczyć się nowego języka.  Nie miałam niestety pieniędzy na kolejne zajęcia i zaczęłam uczyć się sama w domu. Po kilku tygodniach zaczęło brakować mi czasu i chęci.
To samo było z treningami. Bardzo chciałam zbudować lepszą sylwetkę na zbliżające się wakacje. Rozpisane ćwiczenia, zdrowa dieta- po pewnym czasie już nie miałam motywacji.
Zaczęłam wtedy wypisywać na kartkach cytaty o motywacji. Niektóre powiesiłam na tablicy korkowej nad biurkiem, inne używałam jako zakładki do książek, a nawet wrzucałam do słoiczka, aby później wyjmować je i czytać.
Chciałbym podzielić się z Wami niektórymi ciekawymi cytatami.

"Co należy zrobić po upadku? To, co dzieci- podnieść się"
~Aldous Huxley

"Jeśli masz więcej niż 3 priorytety działania, to znaczy, że nie masz żadnego"
~Jim Collins

" Mogę zaakceptować porażkę, ale nie mogę zaakceptować braku próby"
~Michael Jordan

" Czas i zdrowie to dwa cenne skarby, których nie rozpoznajemy i nie doceniamy dopóki się nie wyczerpią"
~Denis Waitley

" Sukces to drabina, po której nie sposób wspiąć się z rękami w kieszeniach"
~Philip Wylie

"Poprawa wymaga zmian"
~Winston Churchill

"Szaleństwem jest robić wciąż to samo i oczekiwać różnych rezultatów"
~Albert Einstein

"Żyje się tylko raz. Ale jeśli żyjesz prawidłowo to raz wystarczy"
~Mae West

3 komentarze:

  1. Bardzo dobre cytaty,
    rzeczywiście motywują ;-)

    nimkupisz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Motywacja to ważny element naszego, życia, a znalezione przez Ciebie cytaty są świetne :)
    Pozwoliłam sobie nominować Cię do Liebster Blog Award, mam nadzieję, że zechcesz wziąć udział w zabawie :) http://angelinacosmetics.blogspot.com/2015/07/liebster-blog-award.html
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Motywacja nie jest nam potrzebna. Na marne motywujemy się czy szukamy kogoś kto nas zmotywuje. Wszystko siedzi w naszej głowie. Potrzebujemy kogoś kto będzie nas pilnował aż wejdzie nam to w nawyk.
    bibliotekaslow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Witaj!
Bardzo mi miło, że masz czas i chęć skomentować mój post. Czekam na szczere słowa krytyki, dzięki którym będę wiedziała co zmienić, aby mój blog stał się lepszy.
Pozdrawiam i do zobaczenia :)