środa, 22 lipca 2015

Moje hobby

Chciałabym odpowiedzieć na kolejne zadane przez Was ( a dokładnie przez Madziulkę) pytanie.
Jakie jest moje hobby?
Otóż od dziecka jestem związana z wodą. Zaczęłam pływać w wieku 3 lat. Na początku była to tylko nauka i zabawa na basenie. Później zaczęłam wyjeżdżać na obozy sportów wodnych. Obecnie pływam, nurkuję, żegluję, pływam na windsurfingu i kitesurfingu.
Drugą pasją jest tworzenie. Zaczynałam od niewielkich rzeczy takich jak bransoletki z muliny czy kolaże ze zdjęć. Teraz przerabiam stare wisiorki w nowoczesne bransoletki, robię lampki ze starych butelek, a nawet maluję kamienie. Szukam inspiracji w internecie,  naturze i na strychu.
Wam też życzę natchnienia i do zobaczenia
Marzycielka

1 komentarz:

  1. Kiedyś bardzo lubiłam pływać i w sumie nadal lubię ale tylko w basenie, jeziora i morze mnie trochę obrzydzają :/

    OdpowiedzUsuń

Witaj!
Bardzo mi miło, że masz czas i chęć skomentować mój post. Czekam na szczere słowa krytyki, dzięki którym będę wiedziała co zmienić, aby mój blog stał się lepszy.
Pozdrawiam i do zobaczenia :)