sobota, 29 sierpnia 2015

Spalanie kalorii

Kalorie zdążyłam "przedstawić" Wam już tutaj. Teraz chciałabym pokazać Wam, że nie potrzeba ciężkich treningów, aby się ich pozbyć.
Oczywiście każdy rodzaj ćwiczeń pomaga nam zrzucić zbędne kilogramy. Nie martw się jeśli nie masz czasu na siłownię, ponieważ domowe zajęcia mogą ją zastąpić.
Nawet te najprostsze, podstawowe czynności wykonywane w domu pozwalają Ci spalić kalorie.
Oto lista zajęć domowych i ilość kalorii spalana w ciągu godziny wykonywania tych zajęć:
- wchodzenie po schodach- 1000 kcal
- przekopanie ogródka - 500 kcal
- szorowanie podłóg - 460 kcal
- odkurzanie - 260 kcal
- trzepanie dywanów - 260 kcal
- mycie podłóg - 250 kcal
- mycie okien - 240 kcal
- ścieranie kurzy - 240 kcal
- spacer z psem - 200 kcal
- gotowanie - 150 kcal
- pranie ręczne - 150 kcal
- prasowanie - 140 kcal
- zmywanie naczyń - 120 kcal
- zamiatanie podłogi - 100 kcal
Mam nadzieję, że teraz przyjemniej będzie Wam mijał czas na pracach domowych.
Pracowitego dnia i do zobaczenia
Marzycielka

1 komentarz:

  1. Ja nigdy nie umiałam przeliczać kalorii np. tych co zjadłam i nie wiem jak inni to robią :) Dobrze wiedzieć przy jakich czynnościach spala się aż tyle kalorii. Kto by pomyślał - takie tam zwykłe sprzątanie podlogi i 250 kcal !

    Zapraszam do mnie : http://takpoprostuzyc.blogspot.com/2015/08/fall-in-love.html

    OdpowiedzUsuń

Witaj!
Bardzo mi miło, że masz czas i chęć skomentować mój post. Czekam na szczere słowa krytyki, dzięki którym będę wiedziała co zmienić, aby mój blog stał się lepszy.
Pozdrawiam i do zobaczenia :)