niedziela, 28 czerwca 2015

Truskawki

Dzisiaj rano kupiłam na targu pyszne truskawki. Znalazłam dla Was kilka ciekawostek o tych owocach.
TRUSKAWKI
-100g=32 kcal
-istnieje ponad 2 tysiące gatunków truskawek
-zawierają one cenne substancje: antocyjany,witamine C, fosfor, żelazo,bromelina (dojrzałe owoce).
-w Bawarii rolnicy każdej wiosny używali truskawek, aby zapewnić bydłu zdrowie
-ze względu na swój czerwony kolor i kształt przypominający serce, stały się symbolem Wenus
- z truskawek najczęściej wytwarza się dżemy, kompoty oraz mrożonki
-podajemy je na słodko z cukrem i/lub śmietaną
Zachęcam do jedzenia truskawek i do zobaczenia
Marzycielka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj!
Bardzo mi miło, że masz czas i chęć skomentować mój post. Czekam na szczere słowa krytyki, dzięki którym będę wiedziała co zmienić, aby mój blog stał się lepszy.
Pozdrawiam i do zobaczenia :)