wtorek, 30 czerwca 2015

Spalanie tkanki tłuszczowej

Mam dla Was kilka rad jak skutecznie spalać tkankę tłuszczową.
- pamiętaj, aby zawsze jeść śniadanie
- pij dużo (najlepiej zimnej) wody
- pij najlepiej 30 minut przed posiłkiem
- do potraw dodawaj ostre przyprawy
- jedz nieprzetworzone produkty
- wzbogać swoją dietę w witaminę D, żelazo, błonnik i proteiny
- pij więcej mleka i zielonej herbaty
- śpij co najmniej 8 godzin dziennie
- ćwicz regularnie
- słodycze zastąp owocami
Życzę miłego dnia i do zobaczenia
Marzycielka

2 komentarze:

  1. Bardzo ciekawe porady!

    -----------

    http://hint-of-relief.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się właśnie odchudzam i raczej (raczej) stosuję te rady.

    OdpowiedzUsuń

Witaj!
Bardzo mi miło, że masz czas i chęć skomentować mój post. Czekam na szczere słowa krytyki, dzięki którym będę wiedziała co zmienić, aby mój blog stał się lepszy.
Pozdrawiam i do zobaczenia :)